Oct 2, 2009

معرفی فعالیت وبلاگ

مدتی بود که عباراتی مثل حجاب یا پوشش اسلامی را سرچ می کردم و تلاش می کردم که سایتها و وبلاگهای مرتبط را بخونم . الحق در تهیه آنها زحمات زیادی کشیده شده . دستشون درد نکنه . بعضی به فلسفه حجاب پرداخته اند و ذکر احادیث و روایات و بعضی هم به جزئیاتی مثل نوع پوشش و غیره . ولی نباید از این واقعیت چشم پوشی کرد که واقعا بین این همه وبلاگ و سایت این نوع از کار که به مقوله حجاب توجه کنه خیلی کمه.


من اینجا سعی خواهم کرد به جنبه روزمره حجاب و تجربیات و عقاید وباورهای شخصی خودم در مورد حجاب اسلامی بپردازم چونکه احساس می کنم به این مقوله کمتر پرداخته شدهفعلا این چند خط به عنوان معرفی وبلاگ را داشته باشید تا در اولین وقت ممکن به مباحث اصلی بپردازم


در ضمن نظراتتون را هم بگید لطفا .برام مهمه که بدونم شما در مورد مطالب چه جوری فکر میکنید

3 comments:

Anonymous said...

موفق باشید

Anonymous said...

بسمه تعالی
سلام
از بابت مطالبتان متشکرم
یک نکته:
بنده خودم آخوندزاده و طلبه و مادرم هم از روگیرهای قدیمیست اما با تمام این شرایط موقعی که تصویر گوشه وبلاگتان را دیدم حس بد ناشی از تداعی زنان وهابیان و طالبان تندرو بمن دست داد فکر میکنم اگر عوضش کنید بهتر باشد

Anonymous said...

بسمه تعالی
سلام
من چند وقت پیش سخنان خانم فاطمه صادقی (دختر مرحوم خلخالی) را در باره حجاب در شبکه خواندم برایم جدید بود و عجیب اگرمطالعه کنید و از دیدگاه یک زن بآن فکر کنید مفید است
متشکرم

 
Free counter and web stats